EBS logo

Kliendikogemuse tulevik: juhtimine, innovatsioon ja protsessid

Juhtimine ja organisatsioon

Pildil on käed klaviatuuril koos kliendirahulolu nägude ja viietärnihinnangutega, sümboliseerides kliendikogemuse tagasisidet.

Kliendikogemuse teadlik juhtimine on oluline konkurentsieelis, mis mõjutab otseselt ettevõtte edukust ja kasvu. Kliendikogemuse laiapõhjalised teadmised on suurepäraseks võimaluseks disainida teenindusprotsessi, kasutada tehisintellekti (AI) võimekusi, mõista andmete olulisust, avastada varjatud ressursse ja kujundada väärtuspakkumist kliendile.

Aeg

3 kuud

11.11.2025 - 14.01.2026

Õppevorm

Kontaktõpe

Kontakttunnid toimuvad klassiruumis ajakava järgi.

Keel

EST

Loengud ja õppematerjalid on läbivalt eestikeelsed.

Maht

90 ak/t

Kontaktõpe:

48 ak/t

Iseseisev töö:

42 ak/t

Kursuse tutvustus

Terviklik vaade kliendikogemuse juhtimisele

Programm hõlmab erinevaid kliendikogemuse aspekte, alates strateegilisest kliendikesksusest ja väärtuspõhisest juhtimisest kuni teenusedisaini ja tehisintellekti lahendusteni. Osalejad saavad põhjaliku ja laiahaardelise arusaama kliendikogemuse juhtimisest.

Innovatiivsed tehnoloogilised lahendused

Tutvustame uusimaid tehnoloogiaid ja tehisintellekti lahendusi teeninduse kvaliteedi tõstmiseks ja kliendikogemuse parandamiseks. Pöörame tähelepanu ka andmete olulisusele, kogumisele ja kasutamisele.

Tipptasemel koolitajad ja eksperdid

Kogenud praktikud jagavad reaalseid näiteid igapäevatööst, juhendavad kasutama töövahendeid ja viivad läbi juhtumite analüüse, mis annavad inspiratsiooni juhtimisvõimete täiustamiseks.

Kogukonna tugi ja koostöö

Programmi jooksul tekivad siduvad kontaktid lisaks koolitajatele ka kaasteelistega. Kliendikogemuse valdkonna kogukond hoiab kokku ja on alati abiks, et lahendada väljakutseid ning jagada ideid.

Kursuse eesmärk

Eesmärgiks on avada laiapõhjaline vaade kliendikogemuse mõistele ja juhtimisele ning anda praktilisi kogemusi, töövahendeid ning mudeleid juhtimisega seotud väljakutsete lahendamiseks ja ettevõtte äriedu saavutamiseks.

Ei ole veel kindel?

Olen siin, et sind aidata! Saada mulle kiri ja selgitame koos välja, kas Kliendikogemuse tulevik: juhtimine, innovatsioon ja protsessid on just sulle sobiv. Minu eesmärk on aidata teha teadlik ja enesekindel valik, mis toetab parimal viisil sinu õppe- ja karjäärieesmärke.

Koolitusjuht

Kristiina Aljasmäe

Koolitusjuht

 

 

 

 

 

 

 

Shopping cart

Shopping cart for adding course to cart