Terviklik vaade kliendikogemuse juhtimisele
Programm hõlmab erinevaid kliendikogemuse aspekte, alates strateegilisest kliendikesksusest ja väärtuspõhisest juhtimisest kuni teenusedisaini ja tehisintellekti lahendusteni. Osalejad saavad põhjaliku ja laiahaardelise arusaama kliendikogemuse juhtimisest.
Innovatiivsed tehnoloogilised lahendused
Tutvustame uusimaid tehnoloogiaid ja tehisintellekti lahendusi teeninduse kvaliteedi tõstmiseks ja kliendikogemuse parandamiseks. Pöörame tähelepanu ka andmete olulisusele, kogumisele ja kasutamisele.
Tipptasemel koolitajad ja eksperdid
Kogenud praktikud jagavad reaalseid näiteid igapäevatööst, juhendavad kasutama töövahendeid ja viivad läbi juhtumite analüüse, mis annavad inspiratsiooni juhtimisvõimete täiustamiseks.
Kogukonna tugi ja koostöö
Programmi jooksul tekivad siduvad kontaktid lisaks koolitajatele ka kaasteelistega. Kliendikogemuse valdkonna kogukond hoiab kokku ja on alati abiks, et lahendada väljakutseid ning jagada ideid.
Eesmärgiks on avada laiapõhjaline vaade kliendikogemuse mõistele ja juhtimisele ning anda praktilisi kogemusi, töövahendeid ning mudeleid juhtimisega seotud väljakutsete lahendamiseks ja ettevõtte äriedu saavutamiseks.
Olen siin, et sind aidata! Saada mulle kiri ja selgitame koos välja, kas Kliendikogemuse tulevik: juhtimine, innovatsioon ja protsessid on just sulle sobiv. Minu eesmärk on aidata teha teadlik ja enesekindel valik, mis toetab parimal viisil sinu õppe- ja karjäärieesmärke.
Kristiina Aljasmäe
Koolitusjuht
Kiri on saadetud! Kristiina Aljasmäe võtab Teiega peagi ühendust.
1 927,60 €