EBS logo

Kliendikogemuse tulevik: juhtimine, innovatsioon ja protsessid

Juhtimine ja organisatsioon

Kliendikogemuse tulevik: juhtimine, innovatsioon ja protsessid

Kliendikogemuse teadlik juhtimine on oluline konkurentsieelis, mis mõjutab otseselt ettevõtte edukust ja kasvu. Kliendikogemuse laiapõhjalised teadmised on suurepäraseks võimaluseks disainida teenindusprotsessi, kasutada tehisintellekti (AI) võimekusi, mõista andmete olulisust, avastada varjatud ressursse ja kujundada väärtuspakkumist kliendile.

Aeg

3 kuud

19.11.2024 - 15.01.2025

Õppevorm

Kontaktõpe

Kontakttunnid toimuvad klassiruumis ajakava järgi.

Keel

EST

Loengud ja õppematerjalid on läbivalt eestikeelsed.

Maht

90 ak/t

Kontaktõpe:

48 ak/t

Iseseisev töö:

42 ak/t

Kursuse tutvustus

Terviklik vaade kliendikogemuse juhtimisele

Programm hõlmab erinevaid kliendikogemuse aspekte, alates strateegilisest kliendikesksusest ja väärtuspõhisest juhtimisest kuni teenusedisaini ja tehisintellekti lahendusteni. Osalejad saavad põhjaliku ja laiahaardelise arusaama kliendikogemuse juhtimisest.

Innovatiivsed tehnoloogilised lahendused

Tutvustame uusimaid tehnoloogiaid ja tehisintellekti lahendusi teeninduse kvaliteedi tõstmiseks ja kliendikogemuse parandamiseks. Pöörame tähelepanu ka andmete olulisusele, kogumisele ja kasutamisele.

Tipptasemel koolitajad ja eksperdid

Kogenud praktikud jagavad reaalseid näiteid igapäevatööst, juhendavad kasutama töövahendeid ja viivad läbi juhtumite analüüse, mis annavad inspiratsiooni juhtimisvõimete täiustamiseks.

Kogukonna tugi ja koostöö

Programmi jooksul tekivad siduvad kontaktid lisaks koolitajatele ka kaasteelistega. Kliendikogemuse valdkonna kogukond hoiab kokku ja on alati abiks, et lahendada väljakutseid ning jagada ideid.